WIJ STAAN VOOR U KLAAR!
Onze werkplaatsen blijven open en we staan ook in deze onzekere tijd voor u klaar. U kunt bij ons terecht voor een onderhoudsbeurt, APK, reparatiewerkzaamheden maar ook voor een bandenwissel.
Ondanks het feit dat onze werkplaatsen open zijn, begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u echter verzekeren dat de Eurorepar Car Service vestigingen alle mogelijke voorzorgsmaatregelen hebben getroffen om uw gezondheid en die van de medewerkers te beschermen. Graag lichten we toe welke stappen wij hebben genomen om u van dienst te kunnen blijven.
Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD:
Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. In al onze vestigingen hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Ook in de werkplaats nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Daarnaast zijn eventuele medewerkers met lichte klachten geacht thuis te blijven. Mocht u zelf ook klachten hebben dan willen we u ook verzoeken om niet langs te komen. We kunnen in dit geval al uw vragen online of telefonisch beantwoorden, alsook eenvoudig een nieuwe afspraak plannen.
Meest gestelde vragen:
Zijn de werkplaatsen open voor alle klanten?
-
Ja, onze werkplaatsen zijn open zodat uw mobiliteit gegarandeerd kan worden. Of u nu een zakelijke klant of een particulier bent, wij zorgen ervoor dat u op een veilige manier uw auto aan ons kunt toevertrouwen. Voor een afspraak adviseren we u vooraf contact op te nemen met de dichtstbijzijnde ERCS vestiging.
Ik heb niet-dringende werkzaamheden om uit te laten uitvoeren aan mijn auto. Ondanks alle getroffen maatregelen bij mijn Eurorepar Car Service vestiging wil ik mijn afspraak wijzigen. Hoe kan ik dit doen?
-
Neem rechtstreeks contact op met uw Eurorepar Car Service vestiging.
-
Wijzig uw afspraak direct online vanuit de bevestigingsmail die u heeft ontvangen.
Welke soorten werkzaamheden kunnen in de werkplaats worden uitgevoerd tijdens de komende periode?
-
Ons netwerk heeft alle maatregelen getroffen om u op een veilige manier te ontvangen. Dat betekent dat alle gebruikelijke werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd; onderhoud, reparatie, bandenwissel en APK. Het is echter mogelijk dat, door een beperkte bezetting, voorrang wordt gegeven aan urgente werkzaamheden.
Is Pechhulp nog actief?
-
Ja, wij houden deze service operationeel.
Hoe zorg ik voor mijn auto als deze lange tijd stil staat?
-
Als uw auto lang heeft stilgestaan, heeft deze speciale aandacht nodig om een soepele herstart te kunnen garanderen. Wij voorzien u graag van passend advies.