Dit zijn ongekende tijden voor iedereen. Ook uw leven zal beïnvloed zijn door het Covid-19 virus. Wij houden u graag op de hoogte hoe wij als Eurorepar Car Service omgaan met de huidige situatie.
Mocht u overwegen één van onze Eurorepar Car Service vestigingen te bezoeken dan kunnen wij u verzekeren dat alle mogelijke voorzorgsmaatregelen zijn genomen om uw gezondheid te beschermen. Graag lichten we toe welke stappen wij hebben genomen om u van dienst te kunnen blijven. Op dit moment zijn onze vestigingen nog open.
De Eurorepar Car Service vestigingen volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD:
-
Wij hanteren contactloos begroeten en zorgen we voor een minimaal risico door afstand te houden en hygiëneregels na te leven.
-
Onze werkplaatsmedewerkers dragen beschermende kleding en handschoenen.
-
Alle apparatuur wordt extra gereinigd en verhoogde schoonmaakfrequentie van werk- en ontvangstruimten, met specifieke aandacht voor de balies, pinapparaten, deurklinken etc.
-
Ook als we aan uw auto werken nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen.
-
We zien er uiteraard streng op toe dat medewerkers thuis blijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts.
Lees hieronder de meest gestelde vragen omtrent onze services.
-
Zijn de werkplaatsen open voor alle klanten?
Ja. Of u nu een zakelijke klant of een particulier bent, wij zorgen ervoor dat u op een veilige manier uw auto aan ons kunt toevertrouwen.
-
Ik heb niet-dringende werkzaamheden om uit te laten uitvoeren aan mijn auto. Ondanks alle getroffen maatregelen bij mijn Eurorepar Car Service vestiging wil ik mijn afspraak wijzigen. Hoe kan ik dit doen?
- Neem rechtstreeks contact op met uw Eurorepar Car Service vestiging.
- Wijzig uw afspraak direct online vanuit de bevestigingsmail die u heeft ontvangen.
-
Welke soorten werkzaamheden kunnen in de werkplaats worden uitgevoerd tijdens de komende periode?
Ons netwerk heeft alle maatregelen getroffen om u op een veilige manier te ontvangen. Dat betekent dat alle gebruikelijke werkzaamheden kunnen worden uitgevoerd; onderhoud, reparatie en APK. Hoewel het op dit moment niet het geval is, zou het zo kunnen zijn dat een Eurorepar Car Service vestiging door uitval van medewerkers prioriteit moet geven aan urgente reparaties.
-
Is Pechhulp nog actief?
Ja, wij houden deze service actief.