|
1. De kracht van een merk met ervaring |
|||
|
Een gekend Europees merk. Een netwerk met Europese ambitie. |
|||
|
Reeds meer dan 5700 EUROREPAR Car Service garages in Europa. |
|||
|
|
|||
|
2. Competitiviteit gegarandeerd |
|||
|
Een compleet gamma van EUROREPAR onderdelen met aantrekkelijke condities. |
|||
|
|
|||
|
3. Permanente begeleiding |
|||
|
Een toegewijd team dat zich bezighoudt met marketing, informatiesystemen & producten en ondersteuning. |
|||
|
|
|||
|
4. Ontwikkelingskansen |
|||
|
Een verouderend wagenpark, toenemende concurrentie, klanten op zoek naar de beste prijs / kwaliteitverhouding, maar ook naar de zekerheid die een merk biedt = commerciële kansen. |
|||
|
|
|||
|
5. Een win-win samenwerkingsverband |
|||
|
De kracht van een netwerk gecombineerd met de kracht van de formule en de groep Stellantis. |
|||
|
|
|||
|
6. Kwaliteitsvolle producten, geavanceerde logistiek |
|||
|
Een volledig gamma van O.E., EUROREPAR en aftermarket onderdelen overeenkomstig de normen van de constructeur. |
|||
|
|
|||
|
7. De dynamiek van een groot netwerk |
|||
|
Een commercieel actieprogramma. |
|||
|
Een interactieve website. |
|||
|
|
|||
|
8. Performante technische ondersteuning |
|||
|
Assistentie op alle niveaus. |
|||
|
Technisch, diagnose, helpdesk en opleiding/training |
|||
|
|
|||
|
9. Een verantwoordelijke aanpak |
|||
|
Milieuoplossingen die voldoen aan de hedendaagse wetten. |
|||
|
|
|||
|
10. Een verklaring voor transparantie |
|||
|
6 Beloftes ten aanzien van de klanten. |
|||
|
Transparantie = vertrouwd |
|||